Scuterele electrice oferă mai multe avantaje esențiale. De regulă, avantajele economice și cele ecologice sunt enumerate ca fiind cele principale. Cu toate acestea, alte avantaje destul de semnificative sunt adesea neglijate, cum ar fi fiabilitatea ridicată, întreținerea ușoară și, nu în ultimul rând, costurile rezonabile de achiziție. Și la aceasta putem adăuga alte avantaje care sunt aceleași ca și în cazul scuterelor clasice De exemplu, un blocaj de trafic pentru un scuter nu reprezintă, de obicei, o problemă, de asemenea scuterul este ușor de parcat practic oriunde.
Toate acestea, și poate încă ceva în plus, sunt aduse de scuterul electric HECHT CITIS.
La prima vedere, HECHT CITIS impresionează prin aspectul său retro. Desigur, este echipat cu tot ceea ce este necesar pentru circulația pe căile rutiere. Partea superioară a farului este dominată de un tahometru digital bine poziționat,pe care sunt afișate în mod organizat toate informațiile necesare, cum ar fi viteza, kilometrajul, indicatoarele luminoase sau starea de încărcare a bateriei.
Toate comenzile sunt amplasate direct pe ghidon, accesibile cu degetul mare, fără a fi nevoie ca operatorul să elibereze ghidonul. Pe partea stângă a ghidonului se află comenzile standard pentru lumini, semnalizatoare și unui claxon, pe partea dreaptă a ghidonului sunt comenzi pentru funcții care nu mai sunt atât de comune pentru toate scuterele. De exemplu, există un comutator de limitare a vitezei. Aceasta permite setarea vitezei maxime la 25 sau 45 km/h. Acest lucru permite ca viteza maximă să fie setată la 25 sau 45 km/h. Pentru mulți, va fi o surpriză faptul că există și un buton care poate fi folosit pentru a activa marșarierul. Scuterul este apoi ușor de manevrat, de exemplu, dacă trebuie să ieșiți din poartă în pantă etc.
Cutia de comutare este situată în partea dreaptă sub ghidon. Încuietoarea este echipată cu o clapetă metalică pentru a împiedica deteriorarea încuietorii. Fără cheia originală, nu o puteți deschide. Cu toate acestea, încuietoarea nu este doar pentru cutia de comutare, rotirea cheii spre stânga deblochează și spațiul de depozitare de sub scaun. Desigur, există și posibilitatea de a bloca direcția – ghidonul.
Sub ghidon, în spațiul pentru picioare se află un cârlig practic pentru bagaje și un mic compartiment cu o încuietoare pentru depozitarea obiectelor mici. Șaua mare și confortabilă nu poate fi trecută cu vederea. În partea din față, sub șa, există un conector pentru conectarea încărcătorului, pe părțile laterale există suporturi pliabile pentru picioare, pentru pasager.
Având în vedere că scuterul este alimentat de acumulatori, fiecare economie de energie se reflectă în autotomia mecanismului. Acesta este motivul pentru care semnalizatoarele și lampa de frână sunt echipate cu LED-URI moderne cu consum mic de energie.
Scuterul este alimentat de un set de acumulatori fără întreținere, plumb acid – gel, cu o tensiune totală de 72 V și o capacitate de 20 Ah. Acest lucru, combinat cu un motor electric de 3000 W, este suficient pentru o autonomie maximă de până la 60 km la o singură încărcare. Desigur, autonomia reală depinde de stilul de conducere, de greutatea șoferului, eventual de pasager și, desigur, de teren. Sarcina maximă este de 150 kg. Greutatea totală a scuterului, inclusiv a acumulatorilor, este de 130 kg (numai acumulatorii cântăresc 42 kg).
Motorul electric este complet ascuns în discul roții din spate. Atât frânele din față cât și cele din spate sunt cu disc.
Viteza maximă este limitată la 45 km/h, astfel încât scuterul să îndeplinească cerințele de funcționare cu un permis de conducere grupa AM, care poate fi obținut de la vârsta de 16 ani.
Specificații
Omologare pentru utilizarea pe șosea | Da |
Culoare | Argintiu |
Puterea nominală a motorului (kW) | 3 |
Autonomie maximă la o încărcare (km) | 60 |
Baterie – capacitate (Ah) | 20 |
Baterie – tensiune nominală (V) | 72 |
Numărul de baterii | 6 |
Viteza maximă (km/h) | 45 |
Pretul produsului include costul de 59,50 de lei aferent colectarii, tratarii si eliminarii DEEE.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.